VRAČILA IN REKLAMACIJE

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik Calin d.o.o nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če ponudnik ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje najkasneje 14 dni po prejemu naročila.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo orginalnega računa.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu na račun tistega plačilnega sredstva, ki ga je kupec uporabil pri nakupu.

Kupec ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b. člena.

Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko kupec obvestilo o odstopu predloži ponudniku na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Ponudnik lahko na svoji spletni strani ponudi kupcu tudi možnost, da izpolni obrazec iz petega odstavka tega člena in ga izpolnjenega predloži nazaj ponudniku ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja kupčeva volja za odstop od pogodbe. Obrazec si lahko kupec naloži tukaj. V takem primeru mu ponudnik nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi kupec.

Reklamacija

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@loison.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na lastne stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po pošti. Če želi blago vrniti na stroške ponudnika, se mora o tem dogovoriti z referentom ponudnika, ki bo na kupčev naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Ponudnik pošiljk z odkupnino ne sprejema! Ob vračilu morajo biti vsi kupljeni izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Priložena morajo biti tudi morebitna darila, ki jih je kupec prejel ob nakupu.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo uporablja ponudnik. To stori tako, da ponudnika obvesti, ta pa mu po dogovoru pošlje dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil iz paketa) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

  • Ko kupec vrača izdelek v reklamacijo ponudniku, mora priložiti kopijo originalnega računa.
  • Naslov za vračilo blaga ponudniku je Trgovina Oliviers&Co, Ciril Metodov trg 20, 1000 Ljubljana.
  • Priporoča se, da kupec uporabi dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravi za transport (varna embalaža).

V primeru dodatnih vprašanj nas pokličite na 059 021 813 ali nam pišite na elektronski naslov: info@loison.si