POGOJI POSLOVANJA
Dobrodošli na spletnem mestu www.loison.si, s katerim upravlja podjetje Calin d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o tržni znamki Loison ponudnika in o njegovih storitvah. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.
Spletna trgovina Losion Slovenija je v lasti podjetja Calin d.o.o. Spletno mesto www.loison.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ob registraciji v sistem spletne trgovine Loison, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik, ob zaključenem nakupu v spletni trgovini www.loison.si pa kupec. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.loison.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Podatki o podjetju:
Naziv podjetja: Calin, svetovanje, trgovina in storitve, d.o.o.
Naslov podjetja: Stegne 3, 1000 Ljubljana
DDV ID: SI67739954
Matična številka: 8857679000
Številka računa: SI56 6100 0002 5775 284 (Delavska hranilnica)
Elektronski naslov: info@calin.si
Ponudnik in lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko ponudnik in lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali kategorije, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba tržne znamke Loison lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev ponudnika in njegove tržne znamke Loison.
Spletna trgovina www.loison.si
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Nakup v spletni trgovini www.loison.si je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine. Nakup je mogoče opraviti tudi kot gost, brez registracije. V tem primeru mora obiskovalec vnesti veljaven naslov elektronske pošte in v nakupnem procesu klikniti na gumb: 'Nakup želim opraviti kot gost'. Ko uporabnik izvede nakup preko spletne trgovine www.loison.si postane kupec.
Cene
Vse cene v spletni trgovini www.loison.si so navedene v EUR in vsebujejo 9,5 % ali 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se ne seštevajo.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob osebnem prevzemu
- po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Calin d.o.o.
- s kreditno kartico na račun podjetja
Na prevzemnem mestu v trgovini Oliviers&Co, Ciril Metodov trg 20, 1000 Ljubljana je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners).
Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 70,00 € so brezplačni, od 00,01 € do 69,99 € je cena pakiranja in dostave 5,00 €. Možen pa je tudi osebni prevzem na prevzemnem mestu v trgovini Oliviers&Co v Ljubljani. V tem primeru stroškov pakiranja, dostave in prevzema ni.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.loison.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini www.loison.si je enaka tako za registrirane člane, kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen, če je to posebej določeno v posamezni spletni akciji.
Stroški in dostava blaga
Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«. Cena poštnine znaša 5,00 €.
Za dostavo naročil na območju Republike Slovenije uporabljamo dostavno službo DPD. Naročene izdelke dostavna služba dostavi na naslov, ki ga je kupec navedel kot naslov za dostavo. Dostavna služba si pri plačilu po povzetju obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku dostavne službe. Pri plačilu predračuna tega stroška ni. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
Naročilo blaga in postopek nakupa
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik prične s postopkom naročila. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja Calin d.o.o. vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.
Izdaja računa
Ponudnik po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Vrednostni boni Loison
- Vrednostni bon Loison je darilna kartica, ki ga ponudnik proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik (Calin d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine www.loison.si.
- Vrednostni bon Loison je moč kupiti v spletni trgovini www.loison.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@loison.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
- Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.loison.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu www.loison.si ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence »promocijska koda« ali »koda za popust« vpišete kodo za popust in kliknete gumb »Potrdi«.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Postopek nakupa
- Izbira izdelka: Na spletni strani www.loison.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
- Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.loison.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.
- Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila mora uporabnik izpolniti potrebna polja.
- Naslov za dostavo: Posredovati mora zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
- Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
- Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo DPD, ali osebnim prevzemov v trgovini Oliviers&Co v Ljubljani.
- Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Plačilo s kreditno kartico.
- Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
- Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
- Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
Postopek obveščanja o nakupu
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu kupcu so na spletni strani www.loison.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
- Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak, kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@loison.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
- Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Oliviers&Co, Ciril Metodov trg 20, 1000 Ljubjana. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
- Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan, originalno zapakiran in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
- Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
- Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi:
http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite ponudnika in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.
Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri ponudniku.
Varovanje podatkov
Osebni podatki kupca bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med kupcem in ponudnikom. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik ali kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku ali kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami, če te obstajajo),
- končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
- časovno veljavnost ponudbe,
- pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
- možnost in pogoje poprodajnih storitev, kadar je to potrebno,
- pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ponudnik ne more vplivati in zanje ne odgovarja. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov bo ponudnik kupca ob naročilu o tem obvestili.
Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev
Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.
Platforma za reševanje sporov
S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Kupci imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Podjetje Calin d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik ali kupec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje Calin d.o.o..
Izjava o varovanju osebnih podatkov
Podjetje Calin d.o.o. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.
Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki jih ponudniku zagotavljajo ali zbirajo ponudnikove digitalne platforme, ki obiskovalcem ali kupcem omogočajo dostop do ponudnikove spletne strani in uporabe ponudnikovih storitev.
Pri shranjevanju in obdelavi podatkov uporabnika ali kupca, ponudnik strogo upošteva Splošno uredbo o varstvu podatkov in tudi lokalno zakonodajo. Ob upoštevanju stanja tehničnih možnosti in gospodarske upravičenosti ponudnik sprejme vse ukrepe v zvezi z zagotavljanjem varstva osebnih podatkov.
Pri spletnem nakupu se za potrebe izvedbe naročila o kupcu obdelujejo naslednji osebni podatki:
- elektronski naslov,
- način dostave,
- nagovor,
- ime,
- priimek,
- naslov,
- poštna številka,
- mesto,
- telefonska številka,
- država,
- znesek naročila,
- količina izbranih izdelkov,
- imena nakupljenih artiklov,
- čas dostave.
Zagotovitev podatkov, ki so označeni z * je obvezna za izpolnitev pogodbe. Podatki se obdelujejo za namen obdelave naročila: dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom povezana komunikacija. V primeru, da podatkov označenih z * kupec ne zagotovi, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila. Podatki se bodo za ta namen hranili do izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti, oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov z namenom morebitnega uveljavljanja pravnih zahtevkov iz naslova pogodbenega razmerja.
Podatek telefonska številka je obvezen podatek. Podatek se zagotavlja z namenom lažje komunikacije dostavne službe s kupcem.
Do nekaterih vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete pri spletnem nakupu lahko dostopajo tudi tretje osebe.
Če pri nakupu kot način dostave izberete dostavo preko našega prevoznega partnerja, bomo vaše podatke, ki so potrebni za dostavo, posredovali poslovnim partnerjem, ki bodo v našem imenu dostavili blago.
Z namenom, za čas trajanja preverjanja in v izogib izpadom plačil posredujemo osebne podatke ponudniku plačilnih storitev - Stripe (www.stripe.com): podatkov kreditnih kartic ne hrani ponudnik, ampak Stripe. Pri prenosu podatkov po SSL naš partner za plačila kodira vaše kartične podatke.
Ponudnik pri opravljanju storitev sodeluje le s takimi poslovnimi partnerji, ki strogo spoštujejo pravila in načela varovanja osebnih podatkov, ki so določena s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in z lokalno zakonodajo.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom ali kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik ali kupec izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.loison.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani, si ponudnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo ponudnik obvestili kupca v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@loison.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Calin d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.